Subject: Fwd: Qaannamik pisassiisarnissa
From: Timotheus Petersen <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Mon, 12 Sep 2022 11:37:43 -0200

Ilanngussaq immikkut pisassiisoqsrnissaanik qaannamiik
piniarneqartartussanik qimusseriarsuarmi ukiuni pisassiiffiusartussani
tulliuttuni neriulluta tingulluarneqarluni suliarineqarumaartoq
Appk kullorsuaq

---------- Forwarded message ---------
Fra: Timotheus Petersen <[email-masked]>
Date: man. 12. sep. 2022 11.34
Subject: Qaannamik pisassiisarnissa
To: knapk knapk <[email-masked]>

Aluu una ilanngutilaarusukkipput peqatingiiffittinniik qilalukkanut
pisassiissutissanik ukioq 2023-miik 2028-mut tusarniummut
ilalauttikkusullugu  aalisarnermut piniarnermullu naalakkersuisoq
maaniimmat tikinnerani oqariartuuterput taavalu unga nammineq inuttut
tikinnerani takutikkusullugu qajaq piunigisartaranga saaqwusersorlugu
takutikkiartungara allangartarsualiorluga takutitanni allatakka
ilanngullugit apuukkusullugit
Ima qulequtaqarpoq
KARL TOBIASSEN
Slissrnermut pinisrnermullu naalakjersuisoq
Piniartut inuutissarsiorneq ileqqutoqallu atorlugit qaannamik
piniartarnerput qimusseriarsuarmi utertinneqarli immikkut
pisassaqartitaalerta qaannamiik piniangassanik una qajaq ukiorpaalussuarni
piniarlugs atortangara (NAALAKKERSUINIKKUT) Suliaqartuniik
tapersersorneqanngilaq assiliaannatuut inississavarput imaluunniit
eqqaavimmut ingiinnassavarput
Piniartoq qaannamiik pisassaqaqartitaanngitsoq
Taamanba tunngavingalugu qimusseriarsuarmi immikkut pisaaqartualernissarput
qaannamiik piniangassanik ilungersortumik kattuffik suleqatingalugu
qimusseriarsuarmi 10/15-ik ukiuni pisassiiffiusartussani 2023-miik 2028-mut
suliakkiunneqassasoq apuupparput kattuffimmut
Asseq ikkuttaraluarakku iluattinneq ajorakku naalakkersuisut maaniikkamik
nittartakkaminnut ikkussaat takusinnasvarsi
Appk kullorsuaq
Sinn
Timotheus Petersen